Kraj

Salt & Pepper autorem kampanii promocyjnej narzędzi Bosch

Agencja Salt & Pepper przygotowała kampanię promocyjną ogrodowych elektronarzędzi marki Bosch pod hasłem "14 dni kuszenia". W sklepach Castorama pojawiły...

Agencja Salt & Pepper przygotowała kampanię promocyjną ogrodowych elektronarzędzi marki Bosch pod hasłem “14 dni kuszenia”. W sklepach Castorama pojawiły się plakaty, ulotki i specjalne owijki na palety zachęcające do bezpłatnego dwutygodniowego testowania produktów Bosch. Kampania POS otrzymała wsparcie w postaci dwustronicowej reklamy w najnowszym katalogu Castoramy. Jednocześnie w czasopismach “Mój Ogród” oraz “Naj” znalazły się artykuły sponsorowane zachęcające do wypróbowania produktów Bosch.

Kampania “14 dni kuszenia” to pierwszy wspólny projekt firmy Bosch i agencji reklamowej Salt & Pepper. (BG)