M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nathan Wood odpowiada za SEO w TradeDoubler

Serwis Dzienny | 31 marca 2010, 06:45

Nathan Wood został szefem odpowiedzialnym za optymalizację serwisów internetowych pod kątem wyszukiwarek (SEO) w firmie TradeDoubler (IMW Group) specjalizującej się...

Nathan Wood został szefem odpowiedzialnym za optymalizację serwisów internetowych pod kątem wyszukiwarek (SEO) w firmie TradeDoubler (IMW Group) specjalizującej się w performance marketingu. Jest to związane z ekspansją firmy w Europie.

Wood przyszedł z firmy 4Mat.com, gdzie był szefem digital marketingu. Wcześniej pracował w firmie SEM-owej Ask Jevves jako search quality manager.

Raportując do search directora Chrisa Simpsona, Nathan Wood będzie odpowiadał m.in. za budowanie marek w wyszukiwarkach internetowych.

W 2009 roku firma TradeDoubler w Wielkiej Brytanii i Francji uruchomiła swój biznes SEM-owy pod marką TD Search. TradeDoubler działa w 18 krajach i generuje miesięcznie 10 mln leadów. ("BrandRepublic")

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,