M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Media Direction rozbudował dział digital

Serwis Dzienny | 31 marca 2010, 06:45

Media Direction OMD zgodnie z zapowiedziami (DS "MMP" z 3 lutego) rozbudował zespół internetowy o kilkunastu nowych pracowników. Zatrudnia obecnie...

Media Direction OMD zgodnie z zapowiedziami (DS "MMP" z 3 lutego) rozbudował zespół internetowy o kilkunastu nowych pracowników. Zatrudnia obecnie 23 osoby.

Dołączyli do niego: Magdalena Jończyk z Fastbridge (Initiative) i Robert Niebrzydowski z IDMNet jako interactive media managerowie; Mariusz Gutowski z ClickAd jako senior interactive media planner; a także jako interactive media plannerzy: Anna Piwowarczyk z ARBO, Katarzyna Gronczewska z zespołu offline w Media Direction i Aleksandra Matula z ClickAd.

Do działu internetowego Media Direction dołączyło też kilku juniorów: Justyna Gąsiniak, Małgorzata Cyzel, Aleksander Nitka i Barbara Koziar. Jak już podawaliśmy, do agencji przeszedł też Tomasz Fryze, nowy interactive media manager, związany wcześniej przez kilka lat z ZED Digital.

Media Direction OMD rozbudowuje obecnie kompetencje z zakresu marketingu wyszukiwarkowego. Ich rozwój powierzono Julii Ożóg-Kostrzewie, SEM specialist, która przeszła do agencji z Direct Traffic. Kampanie SEM planuje także Żaneta Glinka, która do Media Direction przeszła z ClearSense.

Glinka współtworzy internetowy team Polkomtela, który podobnie jak Unilever zyskał osobną strukturę do obsługi w nowych mediach. Teamem Polkomtela zawiaduje Tomasz Fryze, a dla Unilevera pracują komórki digital pod kierunkiem Pawła Świerszcza (marki spożywcze) i Magdy Jończyk (marki chemiczne).

Pozostałych klientów Media Direction OMD w zakresie internetu obsługują teamy Kai Dominas i Roberta Niebrzydowskiego. (JN)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,