Kraj

Henkel mocniej zainwestuje w innowacyjne podejście do komunikacji

Henkel Polska w tym roku chce zwiększyć aktywność marketingową swoich kosmetyków w obszarze innowacyjnych projektów, wykorzystując m.in. nowe media. Jak...

Henkel Polska w tym roku chce zwiększyć aktywność marketingową swoich kosmetyków w obszarze innowacyjnych projektów, wykorzystując m.in. nowe media.

Jak mówi Piotr Strzelczyk, marketing manager dywizji kosmetyków Henkel Polska, przy dużych lansowaniach koncern będzie chciał zaskakiwać konsumentów oraz partnerów handlowych. Nadal głównym medium pozostanie telewizja.

W tym roku priorytetem dla Henkla w kategorii kosmetycznej będą produkty do pielęgnacji włosów. W ocenie szefa marketingu ten rok będzie także ciekawy pod względem wydarzeń w segmencie męskich kosmetyków. Przypomnijmy, że Henkel właśnie wprowadza nową markę dezodorantów Right Guard.

Tegoroczne wydatki marketingowe będą wyższe od ubiegłorocznych, jednak dokładnej wartości Piotr Strzelczyk nie podaje. Podkreśla, że ich wysokość będzie zależna od polityki handlowej telewizji. W drugiej połowie roku być może Henkel wykorzysta także prasę, która obecnie nie jest obejmowana w ramach mediaplanów. (JD, TW)