Przetargi

Doświadczenie internetowe zadecydowało o wygranej Okraja na layout "Przekroju"

Wydawnictwo Przekrój wybrało propozycję Michaela Okraja z berlińskiego studia graficznego Designerdeutsch, które przygotuje nowy layout tygodnika. Jak tłumaczy Artur Rumianek,...

Wydawnictwo Przekrój wybrało propozycję Michaela Okraja z berlińskiego studia graficznego Designerdeutsch, które przygotuje nowy layout tygodnika.

Jak tłumaczy Artur Rumianek, dyr. wydawniczy w spółce, o jego wygranej zadecydowało m.in. doświadczenie przy tworzeniu projektów online. Wydawnictwu szczególnie zależy na spójnym wizerunku papierowego i internetowego wydania pisma.

Nowa makieta ma zostać wprowadzona w czerwcu br. i ma m.in. być spokojniejsza i bardziej elegancka. Na razie wydawca nie planuje zmian formatu tygodnika.

W ścisłym finale znalazły się jeszcze trzy firmy, w tym jedna pracownia zagraniczna. Ich nazwy nie zostały podane. (JD)