M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Święta pod znakiem "M jak miłość"

| 7 kwietnia 2010, 06:00

W Wielkanoc główne stacje TV traciły udziały w widowni.

Według AGB Nielsen Media Research w święta wielkanocne (3-5 kwietnia br.) statystyczny Polak spędził przed telewizorem 4 godziny i 54 minuty. To o 7 minut więcej niż rok temu (11-13 kwietnia 2009 r.). W br. w zestawieniu najchętniej oglądanych programów telewizyjnych na czele był serial "M jak miłość" w TVP2 z oglądalnością ponad 7 mln widzów, drugie miejsce zajął teleturniej "Jaka to melodia?", który w TVP1 oglądało ponad 5 mln widzów. Na trzecim miejscu znalazł się "Teleexpress", który oglądało prawie 4,6 mln widzów.

W porównaniu z ubiegłoroczną Wielkanocą wszystkie cztery największe stacje TV straciły udziały w rynku widowni. Największy SHR w grupie 4+ miała TVP1 - było to 19,67 proc. (przed rokiem - 21,83 proc.). Na kolejnych pozycjach były TVP2 (17,83 proc. vs. 18,04 proc.) i TVN (14,83 proc. vs. 15,26 proc.). Również w grupie widzów w wieku 16-49 wszystkie główne stacje odnotowały spadek. W tej grupie docelowej największy SHR miała w br. TVP1 - 17,40 proc.

Czytaj więcej na temat: , , ,