Kraj

Katarzyna Czuchaj-Łagód kieruje marketingiem Pkt.pl

Awans z kierownika działu online i badań rynkowych na dyrektora marketingu.

Katarzyna Czuchaj-Łagód kieruje marketingiem Pkt.pl
Katarzyna Czuchaj-Łagód (na zdj.) została dyrektorem marketingu spółki Pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne, wydawcy książek telefonicznych i właściciela internetowych wyszukiwarek firm i instytucji. Z firmą tą jest związana od 2006 r., dotychczas była kierownikiem działu online i badań rynkowych.

Poprzednio dyrektorem ds. marketingu i strategii w Pkt.pl był Leszek Konkel, który rozstał się z firmą na przełomie 2009 i 2010 r. (patrz DS “MMP” z 23 grudnia ub.r.).

Katarzyna Czuchaj-Łagód odpowiada za realizację kompleksowej strategii marketingowej spółki. Sprawuje nadzór nad realizacją projektów rozwojowych w ramach grupy EDSA (European Directories) i czuwa nad przebiegiem badań rynkowych oraz analiz rynku pod kątem nowych produktów i obszarów biznesowych. Jest także odpowiedzialna za budżet promocyjny firmy i współpracę z partnerami strategicznymi spółki.

– W 2010 r. nasze działania marketingowe koncentrują się na wprowadzaniu i promocji innowacyjnych produktów internetowych i mobilnych. Właśnie uruchomiliśmy najnowszą wersję mobilnej wyszukiwarki firm i instytucji z automatyczną lokalizacją użytkownika i dostępem do map. W II kwartale planujemy wprowadzenie kilku produktów, które zrewolucjonizują proces wyszukiwania i lokalizacji firm, a także znacznie poszerzą zakres informacji o znalezionych podmiotach. Chcemy, aby obecność w naszych mediach drukowanych, internetowych i mobilnych była na stałe wpisana w strategie komunikacji małych firm i dużych przedsiębiorstw – mówi Katarzyna Czuchaj-Łagód.

Katarzyna Czuchaj-Łagód karierę zawodową zaczynała w firmach MiT Media i JDS Consulting jako specjalista ds. marketingu i PR. Pracę w Pkt.pl zaczęła jako osoba odpowiedzialna za rozwój, pozycjonowanie i promocję produktów. Jest absolwentką wydziałów Ekonomii i Stosunków Międzynarodowych Ekonomicznych Szkoły Głównej Handlowej oraz studiów podyplomowych w zakresie psychologii reklamy na Uniwersytecie Warszawskim. Jest również dyplomowanym członkiem Chartered Institute of Marketing.