M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Sponsorzy pod ochroną

Tomasz Wygnański | 7 kwietnia 2010, 06:00

Będzie projekt ustawy chroniącej sponsorów Euro 2012.

Ministerstwo Sportu pracuje nad projektem ustawy o ważnych wydarzeniach sportowych. Ma ona regulować m.in. sprawę ochrony praw sponsorów Euro 2012 i innych tego rodzaju imprez przed tzw. ambush marketingiem, czyli wykorzystaniem eventu sportowego przez marketerów niemających do tego prawa. Ustawa będzie wypełnieniem zobowiązań polskiego rządu wobec UEFA, który ubiegając się o organizację Euro 2012, zapowiedział wprowadzenie odpowiednich regulacji prawnych związanych z ochroną znaków należących do UEFA i ochrony sponsorów. Szczegóły propozycji Ministerstwa Sportu nie zostały jeszcze upublicznione. Projekt ma szansę trafić do sejmu jesienią br.

W tym roku powinny zostać także opublikowane zalecenia UEFA dla marketerów i agencji. Będą one zawierać wskazówki, jak prowadzić kampanie, aby nie wejść w konflikt z UEFA i oficjalnymi sponsorami imprezy.

Czytaj więcej na temat: