M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Printowo-internetowe działania MRR do wzięcia

Beata Goczał | 7 kwietnia 2010, 06:00

MRR szuka firmy do mediowej obsługi wieloetapowej kampanii.

Ministerstwo Rozwoju Regionalnego rozpoczęło przetarg na zakup mediów do pięciu etapów kampanii poświęconej Narodowej Strategii Spójności i poszczególnym programom operacyjnym. Każdy z jej etapów prowadzony będzie w innym okresie. Działania poświęcone funduszom europejskim zaplanowano na maj br., kampanię dotyczącą infrastruktury i środowiska - na czerwiec br., Program Rozwój Polski Wschodniej - na wrzesień br., Program Kapitał Ludzki - na październik, a Program Innowacyjna Gospodarka - na listopad. Zaplanowane działania obejmować będą prasę, internet i reklamę zewnętrzną.

Warunkiem udziału w przetargu, który trwa do 20 kwietnia br., jest wpłata wadium w wysokości 10 tys. zł.