Kraj

Grappa gotowa do kampanii

Ustronianka startuje z pierwszą w historii marki Grappa kampanią ATL.

Ustronianka startuje z dwumiesięczną telewizyjną kampanią reklamową marki napojów Grappa. To pierwsza w historii tej marki komunikacja z konsumentami oparta na działaniach ATL. Jej cele to przedstawienie jak największej grupie odbiorców marki Grappa oraz walka o wzrost udziałów rynkowych.
Motywem przewodnim kampanii jest nowe hasło produktowe napojów Grappa – “Orzeźwiający smak zabawy”.
– W minionym roku dopracowaliśmy smak i wygląd naszych produktów, a marce Grappa nadana została nowa tożsamość, ściśle odpowiadająca potrzebom dokładnie zdefiniowanego konsumenta – mówi Marcin Garus, brand manager odpowiadający za markę Grappa.    
Kampania obejmować będzie sponsoring teleturniejów muzycznych oraz programów tematycznych i seriali. Sponsoring oparty jest na miksie trzech spotów pokazujących najpopularniejsze napoje z portfolio marki Grappa, a więc: Grappa Cola, Grappa Green i Grappa Tonic. Za kreację, a także zakup mediów opowiada dom mediowy Intermedia.