Kraj

Więcej niż nowe logo

Atlantic ruszył z rebrandingiem, kampania prawdopodobnie jesienią.

Więcej niż nowe logo

(nowe logo)

 

Więcej niż nowe logo

(stare logo)

 

 

 

 

 


Producent bielizny Atlantic ruszył z jedną z największych akcji marketingowych w ciągu ostatnich lat. Jest ona związana z rebrandingiem. Firma wprowadza nowe logo, zaprojektowane przez Studio DN. Kolejnym krokiem będzie zmiana koncepcji sklepów na nowy, butikowy format, który przygotowuje Agencja Studio 1:1.
Jak podkreśla Iga Aksamit, dyrektor marketingu Atlantic, najważniejsze dla marki jest realizowanie spójnego konceptu, który spełniałby oczekiwania kobiet w kwestii komfortu, piękna i zmysłowej, codziennej elegancji.
Przy opracowaniu strategii repozycjonowania marketer współpracował także z firmą Corporate Profiles Consulting (CPC).
Regularną kampanię reklamową marketer planuje dopiero jesienią br., kiedy zakończy obecny etap działań. Przy realizacji działań reklamowych Atlantic pracuje z fotografem Markiem Straszewskim. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Starcom. Wartość budżetu marketingowego nie została podana. (JD)