642 zgłoszenia od 150 agencji komunikacji marketingowej, mediów i indywidualnych artystów wpłynęły na siódmą edycję Polskiego Konkursu Reklamy KTR 2010.
Najwięcej zgłosiły: Leo Burnett – 57, Platige Image – 27, Change Integrated – 24, PZL – 23, i DDB Warszawa – 22.
Na ubiegłoroczną edycję KTR wpłynęły 594 zgłoszenia, w roku 2008 były to 652 prace.
W tym roku obrady jury odbywają się dwuetapowo. Pierwszy etap – wyłonienie short-list – odbywa się na platformie internetowej. Drugi etap głosowania odbywa się w warszawskiej Zachęcie. Obradom jury oceniającego trzy kategorie: reklama drukowana, film/radio i kampania, przewodniczy Amir Kassaei, CCO DDB Group Germany. Skład jury kategorii film/druk/radio to 30 wybranych dyrektorów kreatywnych agencji reklamowych.
Nagrody zostaną wręczone podczas gali KTR 27 kwietnia br. w Teatrze Dramatycznym.