Kraj

Świat Zdrowia proponuje lojalność

Firma startuje z programem pilotażowym nowego projektu marketingowego.

Świat Zdrowia proponuje lojalność
Powiązana z Grupą Neuca spółka Świat Zdrowia w br. będzie rozwijać swój program lojalnościowy .

– Projekt Świat Zdrowia to znacznie więcej niż program marketingowy. Jest to szeroko rozumiana pomoc w zarządzaniu apteką – począwszy od zarządzania kategorią, ceną, promocją, skończywszy na zarządzaniu lojalnością pacjenta – mówi Marcin Piechocki, dyrektor generalny spółki Świat Zdrowia SA.

W ramach projektu w br. rozwijane będą programy opieki farmaceutycznej obejmujące szkolenia dla farmaceutów w zakresie prowadzenia opieki nad pacjentami i dostarczające praktyczne narzędzia ułatwiające sprawowanie takiej opieki (badania diagnostyczne i wizyty u lekarzy specjalistów, na które kieruje farmaceuta na podstawie swojej wiedzy o danym pacjencie i jego dolegliwościach, bezpłatne porady i materiały edukacyjne).

W połowie kwietnia 2010 r. w 35 aptekach Świata Zdrowia w Poznaniu ruszy pilotażowy program tego projektu marketingowego. Obecnie w programie Świat Zdrowia uczestniczy 1660 aptek.