Kraj

Unilever idzie na lody

Carte d'Or jeszcze w tym roku uruchomi własną sieć lodziarni.

Unilever Polska, właściciel marki lodów Algida, jeszcze w tym roku uruchomi w Polsce sieć lodziarniokawiarni pod marką Carte d’Or (marka lodów premium).

Marek Kopyto, dyrektor oddziału IC Polska i kraje bałtyckie, nie zdradza, ile docelowo lodziarni znajdzie się w tej sieci. W początkowym etapie zostaną uruchomione lokale w: Krakowie, Szczecinie i Sopocie.

Gdzie będą kolejne, tego nie ujawniono. Wiadomo jedynie, że otwierane będą w największych miastach Polski.

Rozwój lodziarniokawiarni Carte d’Or prowadzony będzie dwutorowo – poprzez otwieranie własnych lokali oraz zawieranie umów franczyzowych.

Dla Unilevera to pierwszy tego typu projekt na polskim rynku, jednak już sprawdzony na innych rynkach Europy.

W Polsce obecnie największą sieć lodziarni wśród producentów lodów ma firma Grycan.