Zagranica

P&G WPROWADZA JEDNORAZOWE OPAKOWANIA ARIELA WE FRANCJI

Procter & Gamble wprowadza na rynek francuski jednorazowe opakowania płynnej wersji proszku do prania Ariel Liguitabs. Kampanię przygotowała Saatchi &...

Procter & Gamble wprowadza na rynek francuski jednorazowe opakowania płynnej wersji proszku do prania Ariel Liguitabs. Kampanię przygotowała Saatchi & Saatchi. Brand ten jest liderem we Francji. Kampania obejmie TV i outdoor ale nie wiadomo, jaka jest wysokość budżetu. Wprowadzenie nowego produktu ma podkreślić innowacyjność P&G w tym segmencie w stosunku do największych rywali – Unilevera i Henkla. Rywale jednak nie śpią: wkrótce Unilever wprowadzi podobny produkt Skip Capsules, wsparty wielką kampanią przygotowaną przez Lowe Lintas & Partners Paris, a Henkel ma podobne plany. P&G uważa, że sprzedaż produktów jednorazowych we Francji wzrośnie z poziomu 300 mln dol. (20 proc. z wartego 1,5 mld dol. całego rynku detergentów) w br. do 40 proc. w roku 2005.