Kraj

NAM zmienia sposób zarządzania

Małgorzata Mikina country supervisorem w NAM.


New Age Media (NAM) wprowadza zmiany w zarządzaniu zagranicznymi oddziałami firmy. Małgorzata Mikina obejmie nowo utworzone stanowisko country supervisora i będzie nadzorować pracę biur w Czechach, na Węgrzech i w Rumunii. Oprócz funkcji nadzorującej będzie odgrywała przede wszystkim rolę doradcy przy realizacji kluczowych projektów lokalnych oraz koordynatora niektórych działań międzynarodowych.

Małgorzata Mikina jest związana z NAM od 2004 roku. W 2009 r. objęła stanowisko sales supervisora. Prowadziła obsługę między innymi takich klientów, jak: Red Bull, Kraft Foods, FFiL Śnieżka, UPC Polska, Raiffeisen, Henkel, Wrigley, Bakoma i PZU oraz obsługę części domów mediowych. Nadal pozostanie odpowiedzialna za koordynację sprzedażowo-reklamowych umów koncesyjnych w Polsce z partnerami biznesowymi NAM. Wcześniej pracowała między innymi w wydawnictwach branżowych Trade Press, Unit oraz Bachurski Media Corp. Sp. z o.o.

Stanowisko szefa praskiego oddziału objął Martin Kopecky, który wcześniej od 2007 roku pracował w Forum Home Entertaiment CR, spółce należącej podobnie jak NAM do Grupy Cinema City. W związku ze zmianą strategii zarządzania biurami w Budapeszcie i Pradze New Age Media opuściła Elżbieta Sobczak, która dotychczas koordynowała pracę obu biur. 

Obecnie oferta New Age Media w Czechach, na Węgrzech i w Rumunii obejmuje ponad 200 ekranów w multipleksach Cinema City. W Polsce New Age Media oferuje czas i przestrzeń reklamową na 472 ekranach, w 63 multipleksach Cinema City, kinach Orange Imax oraz kinach sieci Helios i Kinoplex w 36 największych 
i średnich miastach w całej Polsce. Łącznie oferta NAM w czterech krajach obejmuje 
690 ekranów.