M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

„Naj" uderzy w „Olivię"

Joanna Dziwisińska | 13 kwietnia 2010, 06:00

Po zmianie częstotliwości wydawania z tygodnika na miesięcznik „Naj" prawdopodobnie będzie kosztować około 2 zł i uderzy głównie w „Olivię”.

Od czerwca br. wydawnictwo G+J planuje zmianę periodyczności ukazywania się tygodnika „Naj” na miesięczną. Z częstotliwością tygodnika pozostaje tylko „Chwila dla Ciebie" (Wydawnictwo Bauer).  Wraz z modyfikacją częstotliwości ukazywania się zmianie ulegną także format pisma, jego objętość i użyty do druku papier.

W ocenie przedstawicieli wydawnictwa miesięcznik „Naj” najbliższy będzie „Olivii" (Marquard Media Polska) i to temu tytułowi może zagrozić. Skierowanie tytułu do młodszego odbiorcy ma też pozwolić wydawcy na odróżnienie tytułu od „Claudii", drugiego z miesięczników, który właśnie rozpoczyna swój relaunch.

Edipresse Polska, wydawca „Przyjaciółki" i „Pani Domu" na razie nie podejmuje żadnych kroków i zamierza obserwować efekty relaunchu „Claudii" oraz strategię wydawniczą wobec „Naj".

Jak mówi Izabela Zaleska, dyrektor wydawnicza segmentu pism poradnikowych Wydawnictwa Bauer, na razie trzeba poczekać na sam produkt. Podkreśla jednocześnie, że G+J wycofuje się z jednego z najbardziej drogich pod względem biznesowym segmentów prasowych. Do momentu zamknięcia tego wydania MMP24 nie udało nam się uzyskać komentarza ze strony Marquarda.

Poza Bauerem (m.in. „Tina", „Świat Kobiety")  i Edipresse jednym z graczy w segmencie poradników dla kobiet są także „Dobre Rady" (Burda Media Polska).

G+J nie podaje żadnych szczegółów odnośnie do planowanego nakładu i ceny egzemplarzowej pisma. Według nieoficjalnych informacji może ona wynosić ok. 2 zł. Na razie z ceną poniżej 2 zł ukazują się magazyny „Kobieta i Życie" i „Dobre Rady".

Wprowadzeniu na rynek magazynu w nowej formie towarzyszyć będzie kampania promocyjna o wartości ponad 3 mln brutto. Jej szczegóły nie są znane.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , ,