M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wydawcy stopniowo wracają z publikacją reklam

Joanna Dziwisińska | 13 kwietnia 2010, 06:00

Część wydawców, głównie dzienników, wraca z realizacją zleceń reklamowych. Większość wstrzymuje się jeszcze co do pierwszych stron swoich tytułów. Agora zastanawia się.

Presspublica, wydawca „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”, od środy wraca z publikacją kampanii reklamowych. Podobnie zadecydował Axel Springer Polska w stosunku do „Faktu”, który dzisiaj ukazał się w milionowym nakładzie. Natomiast „Przegląd Sportowy” (również Axel Springer Polska) realizuje kampanie już od dzisiaj.

Infor Biznes wstrzymał reklamy w dzisiejszym wydaniu „Dziennika Gazeta Prawna” i na bieżąco będzie podejmował decyzję co do kolejnych wydań. Polskapresse (wydawca „Polski”) i Media Regionalne przede wszystkim przesuwają reklamy do dalszych sekcji.

Od dzisiaj wszystkie gazety Polskapresse publikują tylko przyjęte zlecenia reklamowe. Publikacje te znajdą się w drugiej części gazety - po materiałach związanych bezpośrednio z katastrofą. Tytuły Mediów Regionalnych pierwsze 4-8 stron poświęcają tragedii w Smoleńsku. Na tych stronach (włącznie z pierwszą) reklam nie publikuje. Reklamy modułowe, których emisji na ten tydzień klienci nie wycofają, pojawią w dalszej części gazety. Podobnie ogłoszenia, przetargi i drobne (bez towarzyskich).

Bonnier Business Polska do końca tygodnia nie będzie publikował reklam na 1-3 stronach „Pulsu Biznesu”. W okresie żałoby narodowej dziennik „Super Express” (Murator SA) ogranicza liczbę płatnych ogłoszeń. Nie definiuje jednak według jakiego systemu. Do momentu zamknięcia tego wydania MMP24 Agora prowadziła ustalenia z reklamodawcami odnośnie publikacji w „Gazecie Wyborczej” i „Metrze”.

Pozostali wydawcy, głównie magazynów, nie wprowadzali zmian.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , ,