Kraj

Heureka wzmocniła dział kreacji

Do działu kreacji Grupy Heureka dołączyli Piotr Cedzyński, Agnieszka Wilczek i Michał Sycz.

Piotr Cedzyński objął w Heurece stanowisko senior copywritera. Zaczynał w 1998 roku w McCann Erickson, dokąd po kilku latach w Scholz & Friends wrócił w 2004 roku. W 2008 roku znów dołączył do Scholz & Friends, najpierw jako senior copywriter, a następnie dyrektor kreatywny. Jest twórcą kampanii, haseł i tekstów reklamowych dla wielu wiodących marek takich, jak: Algida, Gillette, L’Oreal, Mercedes-Benz, Nescafe i PKO BP. Jego kampanie dla salonów Jaga Hupało & Thomas Wolf Hair Design oraz sklepów Ski Team zdobyły nagrody na festiwalach Złote Orły i KTR.

Agnieszka Wilczek dołączyła do zespołu jako senior art director. Przedtem pracowała w agencjach BBDO i Lowe GGK. Tworzyła kampanie dla takich klientów, jak m.in.: Wrigley, Telekomunikacja Polska, Bayer, PepsiCo, Tetley, Wella, Frito Lay, Dr Oetker, Cadbury i Canal+.

Michał Sycz został art directorem. Zanim dołączył do zespołu Heureki, pracował jako junior art director w krakowskiej agencji SoInteractive. W wolnych chwilach pracuje nad własnymi projektami. Na swoim koncie ma wiele publikacji w książkach i magazynach o tematyce design’u, m.in. w WebDesign Index 9, netMagazine czy Advance Photoshop UK. Jego prace można było oglądać na wystawach w Paryżu, Londynie i Los Angeles.