M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Casting na twarz reklam L'Oreala

Joanna Dziwisińska | 14 kwietnia 2010, 06:00

Koncern już po raz drugi szuka bohaterek do kampanii produktów do koloryzacji Casting Creme Gloss. Zwycięskie twarze będzie można zobaczyć w reklamach prasowych, a być może również w telewizji.

L'Oreal Paris, dywizja L'Oreal Polska, ruszył z konkursem Casting Models na polską twarz kampanii produktów do koloryzacji Casting Creme Gloss. Zostaną wybrane trzy kobiety, które wystąpią w kampanii. To już druga edycja tego konkursu.

Tym razem na potrzeby konkursu zostaną przygotowane dwa layouty prasowe (jeden z dziewczyną, która zajmie pierwsze miejsce, i kolejny – ze wszystkimi trzema). Niewykluczone, że marketer przygotuje także specjalny kilkusekundowy spot reklamowy (dokrętkę), ponieważ firmie – wedle jej deklaracji – zależy na jeszcze szerszym wykorzystaniu efektów tej akcji.

Po raz pierwszy w konkursie został wprowadzony wymóg zakupu produktu z tej linii. W ten sposób firma chce zachęcić konsumentki do spróbowania kosmetyków, aby utożsamiały się z wizją marki, a jednocześnie umocnić w nich przekonanie, że wiedzą, co chcą reklamować.

Obecnie prowadzona jest intensywna kampania reklamowa i prosprzedażowa informująca m.in. o konkursie. Rozwiązanie konkursu nastąpi podczas Warsaw Fashion Street w czerwcu br., a sama kampania z udziałem zwycięzców zostanie przeprowadzona na przełomie września i października br. Przy jej realizacji L'Oreal współpracuje z agencją McCann Erickson Polska. Zdjęcia do kampanii wykona Marcin Tyszka. Za obsługę mediową odpowiada ZenithOptimedia.

W poprzedniej edycji konkursu wzięło udział 5 tys. uczestniczek i na podobną liczbę marketer liczy tym razem.

Czytaj więcej na temat: , ,