Kraj

AGENCJA BRANDSTORM WYGRAŁA PRZETARG NA OBSŁUGĘ BROKA

Agencja BrandStorm wygrała przetarg na obsługę reklamową Browaru Brok, do którego należą marki piw: Brok, Cooler, Grolsch, Holsten i Bud....

Agencja BrandStorm wygrała przetarg na obsługę reklamową Browaru Brok, do którego należą marki piw: Brok, Cooler, Grolsch, Holsten i Bud. W przeszłości Browar Brok współpracował między innymi z agencjami TJ Partner i McCann-Erickson. Przetarg został ogłoszony w czerwcu br. i początkowo dotyczył wyłącznie piwa Grolsch, a następnie został rozszerzony na marki Holsten i Bud. W przetargu uczestniczyły agencje: JWT/Parintex, Euro RSCG, BrandStorm i DougFaberFamily. Agencja BrandStorm otrzymała również (już bez przetargu) budżet piw Brok i Cooler. “Wybraliśmy agencję BrandStorm, ponieważ najbliższa była nam zaproponowana przez nią linia kreatywna” – powiedział Artur Dorf, brand manager piwa Grolsch. Obecnie trwa już ogólnopolska kampania reklamowa piwa Cooler, przygotowana przez BrandStorm. Dorf nie ujawnił szczegółów dotyczących wsparcia reklamowego pozostałych brandów. Wiadomo jedynie, że tegoroczny budżet Grolscha będzie wyższy od ubiegłorocznego oraz że strategia kreatywna dla tego brandu nie zmieni się, a najbliższa kampania będzie miała na celu odświeżenie wizerunku marki w świadomości klientów. Media do kampanii dla Bowaru Brok będzie kupował dom mediowy Star Media, współpracujący na stałe z agencją BrandStorm. Udział marek należących do Browaru Brok w ogólnym rynku piwa w Polsce wynosi 4 proc. (dane producenta). W ubiegłym roku wydatki Browaru Brok na reklamę w TV, prasie i radiu wyniosły 2,0 mln zł (źródło: Expert Monitor). (PR)