M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

ING wstrzymało "prezydencką" kampanię

Agata Małkowska-Szozda | 14 kwietnia 2010, 06:00

Marek Kondrat miał ponownie parodiować prezydenta w kampanii banku ING. Na własne szczęście marketer nie zdążył ruszyć z kampanią przed katastrofą pod Smoleńskiem.

Aktor Marek Kondrat, którego wizerunek wykorzystuje w reklamach Grupa ING, w najnowszej kampanii ING Banku Śląskiego zaplanowanej na drugą połowę kwietnia miał ponownie wcielić się w rolę głowy państwa. Z naszych informacji wynika jednak, że marketer w związku z tragicznymi wydarzeniami w Smoleńsku zdecydował o wstrzymaniu tej linii kreatywnej. Przygotowywana jest nowa kampania, która wystartuje z niewielkim tylko opóźnieniem w stosunku do pierwotnych planów ING. Do czasu zamknięcia tego wydania MMP24 nie udało nam się tych informacji oficjalnie potwierdzić.

Przypomnijmy, że kampania z Markiem Kondratem jako głową państwa została zrealizowana w 2008 r. (patrz MMP24 z 26 sierpnia 2008 r.), a aktor odtwarzał wtedy prezydenta, który wygłasza telewizyjne orędzie do narodu (choć ani ING, ani agencja Brain odpowiedzialna za tę kampanię nigdy nie potwierdziły, że chodzi o konkretną osobę). Przekonywał słuchaczy, że w wielu dziedzinach nasz kraj z powodzeniem dogania, a w niektórych nawet wyprzedza państwa Zachodu. Spot utrzymany był w stylistyce charakterystycznej dla tego typu wystąpień, z którą kontrastowała jednak treść przemówienia (np. pochwała jakości polskiej kiełbasy), i cieszył się wówczas ogromną popularnością wśród internautów. Na potrzeby tegorocznej kampanii zrealizowany został sequel tej reklamy, również o satyrycznym charakterze.

Czytaj więcej na temat: , , ,