M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

InterContinental wybrał Ogilvy

Jacek Piątkowski | 15 kwietnia 2010, 06:00

Jedna z największych na świecie sieci hotelowych rozstrzygnęła przetarg na obsługę działań marketingowych.

InterContinental Hotels Group (IHG) skonsolidowała budżet globalnych działań komunikacji marketingowej w sieci agencji reklamowych Ogilvy & Mather. Chodzi o wykorzystanie wachlarza narzędzi komunikacyjnych oraz współpracę ze wszystkim spółkami wchodzącymi w skład grupy Ogilvy, m.in.: OgilvyOne (marketing bezpośredni), Ogilvy Interactive (media cyfrowe), Ogilvy Action (promocje) i RedWorks (produkcja).

IHG zarządza obecnie ok. 4,4 tys. hoteli na świecie. Prowadzi program lojalnościowy Priority Club Rewards, do którego należy prawie 48 mln członków na całym świecie. Najważniejsze marki hoteli należących do grupy to: InterContinental, Crowne Plaza i Holiday Inn.

(na podstawie "BrandRepublic”)

 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,