M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

"Claudia" luksusowa, "Naj" masowe

Joanna Dziwisińska | 16 kwietnia 2010, 06:00

Dalsze wydawanie tygodnika poradnikowego jest według G+J nieopłacalne. "Naj" zamiast tygodnika ma być ekspresowym miesięcznikiem dla młodych kobiet.

G+J Polska w czerwcu br. wyda pierwszy miesięczny numer "Naj". O zmianie cykliczności informowaliśmy już w MMP24 z 13 kwietnia br. Jak tłumaczy wydawca, obecny trend cenowy wśród tygodników i dwutygodników poradnikowych skłonił do wprowadzenia zmian w tytule. Jego zdaniem magazyn dystrybuowany w cyklu tygodniowym przestał mieć biznesową rację bytu w tym segmencie. Z częstotliwością tygodniową pozostaną już tylko "Chwila dla Ciebie" (Wydawnictwo Bauer) i "Pani Domu" (Edipresse Polska).

Na razie G+J nie podaje szczegółów dotyczących "Naj". Podkreśla jednak, że wprowadzi jasne pozycjonowanie "Claudii" i "Naj". Każdy z miesięczników poradnikowych będzie inaczej pozycjonowany na wielu obszarach: grupy czytelniczej, zawartości i ceny egzemplarzowej.

"Claudia" ma być poradnikiem dla dojrzałych kobiet. Tytuł będzie droższy i drukowany na luksusowym papierze. Natomiast "Naj" ma być ekspresowym poradnikiem dla zabieganych młodych kobiet. Oba magazyny będą się różnić formatem, papierem wykorzystanym do druku, a także ceną egzemplarzową – cena "Naj" będzie niższa od ceny "Claudii". Więcej szczegółów wydawca nie podaje.

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,