Koncern Unilever ruszył z kolejną kampanią reklamową dezodorantów Rexona. Tym razem ma mieć odważne przesłanie, ponieważ prowokuje do reakcji wobec kobiet, które nieprzyjemnie pachną potem. Marketer w ten sposób chce zwrócić uwagę na problem przykrego zapachu potu u bliskich osób i związanego z tym dylematu „powiedzieć czy nie powiedzieć”.
Kampania reklamowa Rexony ma charakter zintegrowany. Wykorzystuje różne kanały komunikacji (prasa, TV, działania ambientowe, WWW, kina), a jej bazą jest specjalnie utworzona na potrzeby kampanii witryna www.jakjejtopowiedziec.pl. Reklamy pokazują, jak delikatnie i dowcipnie zwrócić kobietom uwagę na problem przykrego zapachu.
Koncepcja kampanii została stworzona w dziale kreacji Lowe GGK Warszawa. Jak mówi Marcin Nowak, dyrektor kreatywny Lowe GGK Warszawa, temat jest dosyć drażliwy, dlatego agencja uznała, że należy go poruszyć w humorystyczny sposób. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Media Direction OMD. Wartość budżetu kampanii nie jest znana.