Kraj

Rexona i dylemat „powiedzieć czy nie”

Unilever rusza z odważną kampanią reklamową Rexony, która uczy, jak delikatnie zwrócić uwagę na problem przykrego zapachu.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FNTHUalwZVLA%22%7D
Koncern Unilever ruszył z kolejną kampanią reklamową dezodorantów Rexona. Tym razem ma mieć odważne przesłanie, ponieważ prowokuje do reakcji wobec kobiet, które nieprzyjemnie pachną potem. Marketer w ten sposób chce zwrócić uwagę na problem przykrego zapachu potu u bliskich osób i związanego z tym dylematu „powiedzieć czy nie powiedzieć”.

Kampania reklamowa Rexony ma charakter zintegrowany. Wykorzystuje różne kanały komunikacji (prasa, TV, działania ambientowe, WWW, kina), a jej bazą jest specjalnie utworzona na potrzeby kampanii witryna www.jakjejtopowiedziec.pl. Reklamy pokazują, jak delikatnie i dowcipnie zwrócić kobietom uwagę na problem przykrego zapachu. 

Koncepcja kampanii została stworzona w dziale kreacji Lowe GGK Warszawa. Jak mówi Marcin Nowak, dyrektor kreatywny Lowe GGK Warszawa, temat jest dosyć drażliwy, dlatego agencja uznała, że należy go poruszyć w humorystyczny sposób. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Media Direction OMD. Wartość budżetu kampanii nie jest znana.