Kraj

At Media rozpoczynają sprzedaż Polsat JimJam

Stacja jest już szóstą w portfolio brokera, która jest kierowana do dzieci.

Zgodnie z zapowiedziami od maja At Media zaczną sprzedawać czas reklamowy w Polsat JimJam. Stacja będzie dostępna w ofercie domu sprzedaży At Media w sprzedaży cennikowej oraz w pakietach gwarantowanej widowni: At Max, At Max Kids i At Kids. Broker zajmie się także sprzedażą reklam i akcji specjalnych na stronie www.jimjam.tv.

Polsat JimJam, wspólny projekt Polsatu i Chello Zone, dostępny jest w ofercie wybranych sieci kablowych oraz na platformie Cyfrowego Polsatu. Jak podają At Media, stacja dociera do ponad 3 milionów gospodarstw domowych w Polsce.

Oferta Polsat JimJam skierowana jest do dzieci w wieku przedszkolnym.

Przypomnijmy, że w ofercie stacji dziecięcych At Mediów są też Disney XD, Nickelodeon, ZigZap, MiniMini i Jetix Play.