Kraj

Honda pokazuje swój charakter, budżet wciąż w Effective Media

Honda promuje model Civic GT, mimo paneuropejskiego rozstrzygnięcia współpracuje z Effective Media.

Ruszyła kampania Hondy Civic GT pod hasłem “Charakter czyni wojownika” autorstwa agencji reklamowej Communication Unlimited. Reklama samochodu zachęcająca jednocześnie do pokazania światu swojego prawdziwego charakteru potrwa do końca maja.


Specyficzny charakter Hondy Civic GT, a także ludzka potrzeba wyróżniania się posłużyły agencji Communication Unlimited do stworzenia najnowszej kampanii. Honda Civic GT jest wersją specjalną najbardziej znanego modelu Hondy.

Marka często kojarzona jest ze sportem, emocjami, a także komfortem i funkcjonalnością. Dodatkowe wyposażenie Hondy Civic GT nadaje samochodowi sportowy i bardzo oryginalny charakter.

Stworzono dwie wersje layoutów – osobne dla kobiet i mężczyzn. Kampania potrwa do końca maja. Realizowana jest w prasie (dzienniki, m.in.:” “Gazeta Wyborcza”, “Rzeczpospolita”, “Puls Biznesu”; tygodniki, m.in.: “Newsweek”, “Polityka”, “Wprost”; dwutygodniki: “Viva!”, “Gala”, “Party”; miesięczniki, m.in.: “Twój Styl”, “Elle”, “Zwierciadło”, “Logo”, “Playboy”, “Auto Świat”, “Focus”).

Media do kampanii zaplanował i kupił dom mediowy Effective Media, z którym importer kontynuuje współpracę mimo skutków rozstrzygnięcia paneuropejskiego przetargu. Centrala Hondy wybrała w nim Starcom MediaVest (patrz DS MiMP z 19.02.br.).