Kraj

Nowy system reklamy internetowej - Ad4Mass

Na polskim rynku pojawił się system reklamy internetowej Ad4Mass. Jego właściciel, firma GTW Media, do końca kwietnia 2011 roku chce pozyskać 2 tys. wydawców i 300 reklamodawców.

Ad4Mass to nowy na polskim rynku system reklamy internetowej. Uruchomiła go firma GTW Media, która uważa, że system ma duże szanse na walkę z konkurencją i przyciągnięcie osób, które w łatwy sposób chcą oferować miejsce reklamowe i zlecać kampanie.

– Do końca kwietnia 2011 roku planujemy pozyskanie 2 tys. wydawców i 300 reklamodawców. Na razie nie chcielibyśmy jeszcze mówić, jakich spodziewamy się zysków – powiedział nam Piotr Kasprzycki, prezes GTW Media.

System Ad4Mass jest skierowany zarówno do reklamodawców, jak i wydawców. Wśród wydawców firma liczy na pozyskanie właścicieli małych i średnich witryn internetowych, które nie są w stanie dołączyć do dużych sieci reklamowych.

– W przypadku reklamodawców sytuacja wygląda podobnie: zależy nam na małych, średnich firmach, dla których koszt standardowej kampanii reklamowej w internecie jest za duży, a które dzięki Ad4Mass mogą reklamowo zaistnieć w sieci – tłumaczy Piotr Kasprzycki. Z systemu korzysta już ok. 30 wydawców. Są też pierwsi reklamodawcy.

Jak informuje właściciel, zasada działania Ad4Mass jest prosta. Wystarczy zarejestrować się na stronie Ad4mass.pl i zadecydować, czy chce się być wydawcą czy reklamodawcą. Wydawcy bezpłatnie wprowadzają do systemu swoje witryny oraz określają i wyceniają udostępnione na nich miejsca reklamowe.

Reklamodawcy w prosty, w pełni zautomatyzowany sposób tworzą i zlecają kampanie reklamowe, dobierając spośród oferty wydawców docelowe serwisy i miejsca spełniające ich oczekiwania. Nie ma potrzeby załatwiania żadnych formalności.

– Tworząc Ad4Mass, wiedzieliśmy, że wchodzimy na trudny rynek. Dlatego też postanowiliśmy przygotować platformę reklamową, która zdystansuje konkurencję pod względem swojej funkcjonalności. Wyróżnia nas przejrzysta i czytelna obsługa, zero jakichkolwiek formalności, brak ograniczeń zamieszczanych materiałów i szybkość działania – komentuje Piotr Kasprzycki.

System oferuje dziewięć rozmiarów powierzchni reklamowej, m.in.: standard skyscraper 120×600 pikseli, medium rectangle 300×250 pikseli, billboard 750×100 pikseli. Akceptuje również wszystkie popularne formaty reklamy: jpeg, gif, animowany gif, flash i swf.

Ad4Mass jest współfinansowany przez Unię Europejską ze Środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.