Kraj

Docenieni menedżerowie

Do zarządu At Mediów dołączył Jacek Skrodzki, a menedżerowie awansowali w strukturze.

Do zarządu At Mediów dołączył Jacek Skrodzki, wcześniej dyr. marketingu i wsparcia sprzedaży, a obecnie dyr. ds. operacyjnych i technologicznych.

Na stanowisko dyr. sprzedaży awansowała Małgorzata Szelenbaum, wcześniej sales manager, a stanowiska zastępców dyr. sprzedaży objęły, zachowując jednocześnie dotychczasowe funkcje, Barbara Klejnons, zastępca dyr. ds. szkoleń i rozwoju, Marta Wiercińska, zastępca dyr. ds. administracji sprzedaży, i Aneta Nowicka, zastępca dyr. ds. sponsoringu. Z kolei Magdalena Cieślik oraz Agnieszka Tuśnio otrzymały promocję na stanowiska koordynatorów zespołów sprzedażowych.

W At Mediach awansowały także Justyna Owczarek (obecnie dyr. ds. współpracy z kanałami), Justyna Bednarek (obecnie zastępca dyr. ds. współpracy z kanałami), Anna Boniecka oraz Justyna Porębska (obie na stanowiska koordynatorów zespołów ds. współpracy z kanałami). W ramach działu powołano także zespół kreatywny, którym pokieruje Dorota Dworzyńska na stanowisku menedżera ds. mediów kreatywnych.

W At Mediach awansowali również Wojciech Kowalczyk (obecnie dyr. marketingu) i Bartek Kosek (obecnie menedżer ds. analiz rynkowych). Anna Ślasa obejmuje stanowisko dyr. finansów. Na stanowisko zastępcy dyr. ds. operacyjnych i technologicznych powołano z kolei Tomasza Puczkowskiego.

Zmiany struktury firmy At Media Polska zapoczątkowała w styczniu nominacja Marii Wajdy na stanowisko dyr. zarządzającej. Promocje objęły także pracowników działów: sprzedaży, marketingu, finansów oraz trafficu.