Kompania Piwowarska, największy producent piwa na rynku, która wraz z przejęciem Browaru Belgia w 2007 r. stała się właścicielem marki piwa Gingers, zaprezentowała jej odświeżony wizerunek.
Gruntownie zmieniono wygląd (szatę graficzną) butelek i puszek oraz udoskonalono recepturę. Jak liczy producent, dzięki temu marka jeszcze lepiej trafi w gusty nowej grupy docelowej, czyli kobiet po 35. roku życia.
Odświeżoną markę mają promować kampania reklamowa w telewizji i prasie oraz działania handlowe i konsumenckie w punktach sprzedaży.
Kreację reklam przygotowała agencja reklamowa Eskadra, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.
Nowa szata graficzna butelek, puszek oraz 4-paków Gingersa według producenta charakteryzuje się subtelną elegancją, ma czytelny branding i wykorzystuje ikonę marki – kwiat imbiru.
Odmieniony Gingers – piwo z nutą imbiru – jest już dostępne w sklepach w całej Polsce. Butelka 0,5 l Gingersa kosztuje 3,05 zł (cena sugerowana), puszka 0,5 l – 3,49 zł, a 4-pak – 13,96 zł.