Kraj

Reklama kręcona pod wodą

PepsiCo przypomina w kampanii o Górskiej Naturze.

Reklama kręcona pod wodą
PepsiCo prowadzi kampanię reklamową niskomineralizowanej wody Górska Natura.

Kampania koncentruje się na tym, że człowiek – choć tego nie widać – w ponad połowie składa się z wody. Jest dla niego niezbędna i stanowi „źródło naturalnej równowagi”.

Zdjęcia do spotu reklamowego częściowo kręcono pod wodą. Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada agencja BBDO, zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Direction OMD, za działania PR odpowiada zaś agencja Hill & Knowlton.

– Źródłem naturalnej równowagi naszego organizmu jest woda. Górska Natura to woda niskomineralizowana z segmentu premium, wydobywana w dziewiczych, trudno dostępnych rejonach Sudetów. Pijąc 1,5 l Górskiej Natury dziennie, zapewniamy swojemu organizmowi prawidłowy metabolizm i zapobiegamy odwodnieniu – przekonuje Bartłomiej Kubacki, senior brand manager marki Górska Natura.

Kampania obejmie m.in.: TVN, Polsat, TV4, TVN Siedem i TVN Style. Dodatkowo marka Górska Natura od poniedziałku do piątku zaprasza widzów TVN na serial „Majka”, emitowany o godz. 17.55.