Kraj

Zniżka na zakup po jeździe testowej

W nowej akcji Hyundaia wystarczy przejechać się autem, aby kupić je taniej.

Hyundai Motor Poland prowadzi akcję promocyjną pod hasłem “Prawo do jazdy dla wszystkich”. Zgodnie z jej założeniami każdy klient, który do 30 czerwca odbędzie jazdę testową samochodem marki Hyundai, otrzyma kupon rabatowy upoważniający do dodatkowej zniżki na zakup auta.

Promocją zostały objęte wybrane modele z rodziny i: i10, i20, i30, i30cw oraz nowy ix35. Klient ma czas na skorzystanie z upustu do końca września 2010 r., a zniżki wynikające z wykorzystania kuponu łączą się z obowiązującymi w danym momencie promocjami.

Osoby, które zdecydują się na skorzystanie z promocji i zakup nowego samochodu, mogą zaoszczędzić do 6 tys. zł, w zależności od wybranego modelu.

Dzięki kampanii Hyundai chce zachęcić osoby planujące w najbliższym czasie zakup auta do sprawdzenia oferty tej marki i zapoznania się z wysoką jakością samochodów oferowanych przez Hyundaia.

Powodem wprowadzenia akcji stały się badania przeprowadzone przez dom mediowy MPG na zlecenie Hyundai Motor Poland. Dotyczyły one postrzegania przez klientów ważności jazd testowych w procesie podejmowania decyzji o zakupie samochodu.

Wyniki badań wykazały, że według 86 proc. ankietowanych możliwość odbycia jazdy jest istotnym aspektem wpływającym na ich decyzję. Jednak ponad 42 proc. pytanych osób oceniło jedynie na 3 (w 6-stopniowej skali) dostępność jazd testowych w salonach dilerskich w Polsce.

Kampania z udziałem aktora Tomasza Karolaka prowadzona jest pod hasłem “Prawo do jazdy dla wszystkich”.

Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja reklamowa Bimers. Media zostały kupione przez spółki grupy Havas – MPG i Media Contacts. Aplikacja internetowa została przygotowana przez agencję Pro-Creation.