M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Hyundai wypełnia wakat

Beata Goczał | 26 kwietnia 2010, 06:00

Producent aut ma nowego kierownika marketingu i PR – Piotra Ziarkowskiego.

Piotr Ziarkowski został kierownikiem marketingu i PR w Hyundai Motor Poland.

Od wiosny ub.r. na stanowisku tym był wakat, po tym jak z firmą rozstała się Monika Wilk (obecnie project manager w Peugeot Polska). Obowiązki szefa marketingu w tym czasie rozdzielone były pomiędzy kilka osób. Za marketing odpowiadał m.in. Bartosz Smoliński.

Piotr Ziarkowski przez kilkanaście ostatnich miesięcy odpowiadał od strony marketingowej za wprowadzenie marki Isuzu na polski rynek motoryzacyjny. W grudniu ub.r. podjął współpracę z agencją White Rabbit w zakresie pozyskiwania nowego biznesu (patrz MMP24 z 28 grudnia 2009 r.). Wcześniej, do lipca 2009 r., był m.in. współwłaścicielem agencji reklamowej What. Pracował też w agencjach Ad Fabrika FCB (obecnie DraftFCB + Ad Fabrika), NoS BBDO (obecnie BBDO Warszawa). W 2008 r., po sześciu latach, odszedł z BMW Polska, gdzie kolejno odpowiadał za markę Mini, był rzecznikiem prasowym oraz kierownikiem sprzedaży w polskim oddziale tego koncernu.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , ,