M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kamis repozycjonuje sezonowe produkty

Beata Goczał | 26 kwietnia 2010, 06:00

Nowe przyprawy do grilla mają docierać do młodszych konsumentów.

Kamis, producent przypraw, wprowadził na rynek trzy nowe mieszanki: Przyprawa do potraw z grilla Karkówka z grilla, Przyprawa do potraw z grilla Żeberka barbecue, Przyprawa do sosu Sos tzatziki. Launch produktów wsparty będzie kampanią. Oprócz aktywności public relations działania komunikacyjne oparte będą na działaniach reklamowych i aktywnościach w portalach społecznościowych, głównie w Facebooku.

Zmiana strategii komunikacji (do tej pory większy udział miały w niej działania ATL) wynika ze zmiany targetu grillowych przypraw Kamisa. Teraz produkty te adresowane są do młodszego konsumenta - do studentów, ludzi młodych i aktywnych. Dotarciu do tej grupy docelowej ma służyć również nowa, dodatkowa oprócz torebek forma opakowania tych przypraw. Są to tzw. tuby grillowe o poj. 80 g (w sugerowanej cenie detalicznej 5,3 zł).

Specjalny profil Kamisa w Facebooku poświęcony grillowaniu ma ruszyć w najbliższych dwóch tygodniach. Szczegóły aktywności opartych na social mediach są obecnie dopracowywane. Za ich strategię i realizację odpowiada wyłoniona w przetargu agencja Społem (szczegółów przetargu Kamis nie ujawnił).

Czytaj więcej na temat: ,