Kraj

Interactive Solutions dla libańskiego rynku

Interactive Solutions odpowiada za internetową kampanię marki Crest 3D White Pearl, odpowiednika marki Blend-a-med w Libanie.

Agencja Interactive Solutions realizuje w internecie działania promocyjne marki Crest 3D White Pearl, libańskiego odpowiednika Blend-a-med (Procter & Gamble).

Działania obejmują stronę internetową Mycrestsmile.com z konkursem “Zostań gwiazdą” oraz kampanię bannerową promującą markę w najważniejszych libańskich portalach internetowych m.in.: Beiruting.com, Lebanese-Forces.com, LorientLeJour.com, LebanonFiles.com.

Na stronę Crest 3D White Pearl będą odsyłały nie tylko bannery, lecz również tradycyjne media. Działania w internecie zostaną silnie zintegrowane z kampanią outdoorową i telewizyjną.

W konkursie “Zostań gwiazdą” uczestniczki mogą dodawać do galerii i edytować swoje zdjęcia. Wśród opcji znajdują się m.in.: wybielanie zębów, dodawanie opalenizny, nakładanie makijażu, zmiana koloru włosów oraz umieszczenie zdjęcia na wirtualnej okładce luksusowego magazynu kobiecego “Femme”. Gotowe zdjęcia mogą zostać zapisane na dysku, dodane do galerii konkursowej oraz opublikowane w Facebooku.

Wyniki konkursu zostaną ogłoszone w czerwcu, a zwyciężczynię czeka prestiżowa sesja zdjęciowa dla magazynu “Femme”.

Celem kampanii jest zbudowanie świadomości istnienia marki poprzez odświeżenie wizerunku i wypromowanie jej jako produktu z segmentu premium. Szczególny nacisk położono na działania internetowe. Centralnym punktem kampanii jest strona internetowa, która ma być dominującą platformą informacyjną łączącą pozostałe kanały komunikacji.