Kraj

Ubezpieczyciele dbają o swój wizerunek (w reklamach)

Równolegle ruszają kampanie wizerunkowe dwóch firm ubezpieczeniowych: ING i Axa. Pierwsza potrwa do końca maja, a druga tydzień dłużej.

Firma ubezpieczeniowo-finansowa Axa Polska chce umocnić swoją pozycję rynkową i dlatego na najbliższe sześć tygodni zaplanowała kampanię wizerunkową w telewizji, prasie, na outdoorze i w internecie.

Ubezpieczyciel adresuje swój przekaz do osób, które chcą zaplanować bezpieczną przyszłość finansową swoją i swoich najbliższych – oszczędzają i chcą bezpiecznie pomnażać zgromadzony kapitał. Przekaz akcentuje poczucie bezpieczeństwa i stabilności finansowej, które ma zapewniać Axa, a jej przedstawiciele pomogą dobrać ofertę do indywidualnych potrzeb klientów.

Jednym z elementów wizualizacji jest obraz graficzny przedstawiający ubezpieczenia, inwestycje i emerytury skupione wokół linii życia klienta.

W telewizji emitowane będą 10- i 30-sekundowe spoty reklamowe. Natomiast kampania w internecie będzie miała charakter “call to action” – bannery umożliwiają kontakt z przedstawicielem firmy.
Kreację przygotowała agencja reklamowa Publicis, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Direction OMD.

Równolegle z kampanią wizerunkową pod hasłem “Nie musisz się zmieniać, żeby być odpowiedzialnym” startuje ING Życie. Potrwa ona do końca maja.

Jej osią będzie spot reklamowy “Drobne szaleństwa” wyreżyserowany przez Jana Hryniaka (m.in. “Trick”), który w wersjach 30- i 15-sekundowych będzie emitowany w TVP, TVN i Polsacie oraz w stacjach tematycznych (m.in.: TVN24, TVN CNBC Biznes i Discovery).

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FcInlFBCiQSc%26hl%3Dpl_PL%26fs%3D1%26%22%7D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Równolegle w siedmiu miastach (w Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Warszawie i we Wrocławiu) prowadzona będzie kampania outdoorowa (billboardy i megaboardy –  24m x 8m przy drogach Warszawa – Katowice, Warszawa – Gdańsk i przy drodze na Hel).

ING Życie swoją komunikację kieruje do dorosłych, ale raczej młodszych (trzydziesto-, trzydziestokilkulatków, m.in. młodych rodziców).

W internecie ING Życie wykorzysta kampanię bannerową (m.in.: Naszaklasa.pl, Facebook.com, WP.pl, Gazeta.pl, Onet.pl, Money.pl, Bankier.pl i Goldenline.pl), swój nowy kanał w YouTube i fan page w Facebooku.

Nowością w tej kampanii będzie reklama kontekstowa w siłowniach sieci klubów Gymnasion, salonach fryzjerskich i biurowcach. Ta część kampanii obejmie swym zasięgiem osiem największych miast w Polsce (Gdańsk, Katowice, Kraków, Łódź, Poznań, Szczecin, Warszawa, Wrocław).

Kreację przygotowała agencja Grandes Kochonos, która wygrała budżet ING Życie w lutym (patrz MMP24 z 16 lutego), natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy PanMedia Western.