Kraj

Garnier kontra zmarszczki

Kampania reklamowa kremu UltraLift z Pro-Retinolem marki Garnier.

Garnier rozpoczyna kampanię reklamową kremu Garnier UltraLift zawierającego Pro-Retinol.   Kampania opracowana przez agencję reklamową Publicis realizowana będzie w telewizji, prasie, punktach sprzedaży i na stronie WWW producenta. Twarzą nowego produktu jest Bridget Moynahan, amerykańska aktorka, której kariera rozpoczęła się na planie popularnego serialu “Seks w wielkim mieście” (rola Natashy). Zagrała także m.in. w takich filmach, jak: “Rekrut”, “Ja, robot” czy “Pan życia i śmierci”.

Nowy produkt jest adresowany do kobiet powyżej trzydziestego roku życia. Będzie dostępny m.in. w wersjach: krem na dzień, na noc i pod oczy.

Spoty telewizyjne będą emitowane w TVP, TVN, Polsacie i kanałach tematycznych udostępnianych przez At Media. Reklamy prasowe ukażą się w pismach: “Pani”, “Viva!”, “Party”, “Przyjaciółka”, “Naj”, “Pani Domu”, “Kobieta i Życie”. Uzupełnieniem kampanii będą materiały udostępniane klientom w punktach sprzedaży (POS). Planowanie i zakup mediów: ZenithOptimedia.