M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Hand Made powołała agencję interaktywną

| 27 kwietnia 2010, 06:00

Zadebiutowała agencja interaktywna Hand Made Flow. Zespołem kieruje Agnieszka Damaszk.

Hand Made Flow - tak nazywa się nowa na polskim rynku agencja interaktywna, którą stworzyła krakowska agencja reklamowa Hand Made (o jej planach pisaliśmy w MMP24 25 lutego br.).

Za rozwój Hand Made Flow odpowiada Agnieszka Damaszk (na zdjęciu). Agencja jest już po pierwszym wygranym przetargu i zrealizowanej kampanii.

Hand Made Flow powstała w ramach rozwijania kompetencji digital agencji Hand Made. Jak informują jej przedstawiciele, na potrzebę spójnych działań dla marki w różnych mediach zwracali uwagę także klienci zainteresowani pracą z zespołem agencji Hand Made w mediach interaktywnych.

Hand Made i Hand Made Flow podchodzą do przetargów - w zależności od potrzeb – razem lub osobno. Na potrzeby konkretnych projektów powstały wspólne zespoły, dzięki czemu kreacje są wynikiem jednej myśli strategicznej.

- Zależy nam, żeby nasi wspólni klienci czuli, że na potrzeby różnych mediów pracują z jednym zespołem, który działa według tej samej filozofii. Wewnętrznie określamy ją słowem "together". Rozumiemy przez to zespoły projektowe zamiast skostniałych struktur, wspólną pracę z klientem, domami mediowymi i wszystkimi włączonymi w pracę dla marki. To wymaga od zaangażowanych osób dobrej komunikacji, dlatego stawiamy na proste procedury – skomentował Marcin Palarczyk, dyrektor kreatywny i współwłaściciel Hand Made.

Wraz z Agnieszką Damaszk zespół Hand Made Flow tworzą m.in. Robert Trojanowski i Wojciech Zalot (obaj w kreacji) oraz Jakub Przyborowski (programista). Są to również osoby współodpowiedzialne za dalszą rekrutację pracowników. Wszyscy pracowali wcześniej w agencjach interaktywnych.

Obecnie trwa przygotowana przez Hand Made Flow kampania internetowa dla marki Mlekołaki od Lubelli (Maspex Wadowice). Dla tego samego klienta agencja reklamowa Hand Made przygotowała reklamę telewizyjną. Na potrzeby tej kampanii powstał wspólny zespół projektowy.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,