M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

DDB zajmie się Florą

Jacek Piątkowski | 27 kwietnia 2010, 06:00

Agencja reklamowa DDB rozszerza współpracę z koncernem Unilever. Kolejną marką, która znajdzie się w portfolio agencji, jest Flora.

Agencja reklamowa DDB będzie odpowiadać za dostosowanie globalnej strategii do wymogów lokalnych rynków w krajach CEE (Polska, Czechy, Słowacja, Rumunia i Węgry). Do zadań agencji będzie należała adaptacja globalnej komunikacji telewizyjnej, z uwzględnieniem istotnych zmian dla rynków, na których będzie wdrażana.

DDB będzie także odpowiadać za nadzór realizacji kampanii w Europie Środkowo-Wschodniej. Ponadto zakres usług będzie obejmował także przygotowanie pomysłów kreatywnych w ramach komunikacji 360 stopni.

DDB obsługuje również inne marki Unilevera, herbaty Lipton i lody Algida.

Wcześniej projekty dla marki Flora realizowały m.in. agencje reklamowe Heureka i IQ Marketing.

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,