M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

McDonald's w komórce

Tomasz Wygnański | 28 kwietnia 2010, 06:00

Sieć restauracji fast food jako jeden z pierwszych marketerów uruchomiła internetową stronę lajt przeznaczoną do przeglądania za pomocą telefonów komórkowych.

Projekt jest kontynuacją relaunchu strony WWW sieci McDonald's, która pojawiła się w grudniu ub.r. Konsumenci, którzy wejdą do serwisu za pomocą swoich komórek, są przekierowywani na wersję mobilną zoptymalizowaną dla wyświetlaczy telefonów.

Strona lajt zawiera nieco inny kontent niż tradycyjny serwis WWW. Jej głównym elementem jest wyszukiwarka restauracji – dostarcza ona informacji o adresie, godzinach otwarcia i dodatkowych funkcjach, np. McDrive czy organizacja urodzin. W serwisie znajdują się informacje o najnowszych promocjach i sekcja poświęcona zabawkom w zestawach Happy Meal.

Projekt wykonała agencja interaktywna Tribal DDB we współpracy z firmą mobilną Polidea.

McDonald's jest jednym z pierwszych dużych marketerów w Polsce, który ma  regularną stronę WWW w wersji lajt. Serwisy lajt do tej pory stosowane były jako uzupełnienie różnych akcji promocyjnych lub jako tzw. landing page w kampaniach bannerowych prowadzonych w mobilnych portalach.

Czytaj więcej na temat: , ,