Kraj

AGENCJA NOS/BBDO ZDOBYŁA BUDŻET REKLAMOWY SERÓW NAPOLEON

Agencja reklamowa NoS/BBDO wygrała przetarg na obsługę budżetu serów pleśniowych marki Napoleon produkowanych przez firmę Celia Polska z Sierakowa Wlk....

Agencja reklamowa NoS/BBDO wygrała przetarg na obsługę budżetu serów pleśniowych marki Napoleon produkowanych przez firmę Celia Polska z Sierakowa Wlk. Przetarg został ogłoszony w maju br., a wzięły w nim udział jeszcze dwie agencje: Corporate Profiles DDB oraz Just Polska z Poznania. “Wybraliśmy agencję NoS/BBDO, ponieważ uznaliśmy, że potrafiła ona nalepiej dopasować kreację kampanii do strategii marketingowej” – powiedziała Daria Martyńska, product manager Celia Polska. Kampania serów Napoleon rozpocznie się prawdopodobnie jesienią br. i będzie przebiegać w telewizji i prasie branżowej. Media zakupi i zaplanuje dom mediowy OMD, który sieciowo obsługuje francuską centralę firmy. Budżet kampanii nie został ujawniony. Celia Polska istnieje na polskim rynku od 1997 r., a rok później firma rozpoczęła produkcję sześciu rodzajów serów Napoleon w Polsce. Produkty Celia Polska nie były dotychczas reklamowane. Udział serów Napoleon w segmencie serów pleśniowych wynosi 13 proc. (dane producenta). Jak powiedziała Martyńska, udział ten ma wzrosnąć do 20 proc. do końca tego roku. Liderem na rynku serów pleśniowych z udziałem 30-proc. jest firma Hochland Polska produkująca sery pleśniowe marki Valbon (Camembert, Brie oraz Brie Tort). Innymi konkurentami Celia Polska są firmy SM Turek i Toska (marki Sekret Mnicha i Geramont). (PR)