Tomasz Hilt (na zdj.) obejmie stanowisko dyrektora zarządzającego Leo Burnett Warszawa. Funkcję tę będzie łączył z dotychczasowymi obowiązkami dyrektora regionalnego odpowiedzialnego za działania dla firmy Procter & Gamble. Hilt związany jest z Leo Burnett od 2008 r.
Hilt zastąpi na stanowisku dyrektora zarządzającego Marcina Barcza, który zdecydował się opuścić sieć. Barcz zarządzał Leo Burnett od końca 2007 roku, kiedy z agencji odszedł jej poprzedni dyrektor, Cezary Antoń (patrz MMP24 z 10 grudnia 2007 r.)
Tomasz Hilt karierę w reklamie rozpoczął we wczesnych latach 90. Wcześniej pracował także w McCann Erickson, JWT i grupie Just.
Marcin Barcz nie precyzuje, jakie ma dalsze plany zawodowe. – Rozpatruję kilka możliwości. Nie przesądzam jednak, czy pozostanę w branży reklamowej – dodaje.