Zagranica

Lipton inspiruje globalnie

Nowa globalna kampania pokazuje, jak herbata pobudza do myślenia.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fnn70Qqhj3CY%26hl%3Dpl_PL%26fs%3D1%26%22%7D

Unilever startuje z nową globalną kampanią reklamową wspierającą sprzedaż herbat Lipton Yellow Label.

Film stworzony przez agencję DDB Paris przedstawia kompozytora Lalo Schifrina, który ma kłopoty ze stworzeniem nowego dzieła. Po wypiciu Lipton Yellow Label Tea komponuje słynny temat, który wykorzystano później w filmie “Mission Impossible”.

Kampania pojawi się na 20 rynkach, w tym w Polsce, Rosji, Chile, Australii i Japonii. Ominie Wielką Brytanię, bo Lipton nie jest sprzedawany na tym rynku, a jego pozycję zajmuje brand PG Tips.

Marka Lipton Yellow Label to największy brand herbaty na świecie, należy do portfolio firmy Unilever. (na podst. “BrandRepublic”)