M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Bayer świętuje 50-lecie pigułki

Joanna Nowakowska | 28 kwietnia 2010, 06:00

W Multikinie Bayer przeprowadzi akcję uświadamiającą możliwości antykoncepcji.

Pod koniec kwietnia w wybranych Multikinach w Polsce rozpocznie się akcja edukacyjna pod hasłem "Nowoczesna antykoncepcja". Realizuje ją Bayer w ramach ogólnopolskiej kampanii z okazji 50-lecia pigułki antykoncepcyjnej.

Do połowy maja br. widzowie obejrzą tuż przed seansem prezentację zwracającą uwagę na sens świadomego podejmowania decyzji w kwestii planowania rodziny i stosowania antykoncepcji. Przekaz będzie można zobaczyć także na ekranach plazmowych umieszczonych w kinach. Przy kasach będą również rozdawane ulotki edukacyjne.

Bayer chce dotrzeć do młodych ludzi z hasłem "Życie to nie film. Żyj świadomie".

Marketer w ramach obchodów 50-lecia pigułki przewidział też szereg aktywności PR-owych. Realizuje je we współpracy z Primum PR. Wsparciem dla akcji jest m.in. strona www.pigułka.pl.

Czytaj więcej na temat: , ,