M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Szersza oferta reklam wideo w Pino

Maciej Burlikowski | 28 kwietnia 2010, 06:00

Grupa Pino wprowadza w swoich serwisach nowe formaty reklam wideo.

Grupa Pino (Internet Group) nawiązała współpracę z firmą adserwerową BB Elements, dzięki której poszerzy ofertę reklam wideo.

Grupa Pino to 16 serwisów i narzędzi zintegrowanych pod wspólnym sztandarem. W jej skład wchodzą m.in.: Prv.pl, Patrz.pl, Moblo.pl, PinoTV.pl, Slajdzik.pl, Shmooze.pl. Według danych z ostatniej fali badania Megapanel PBI/Gemius serwisy Grupy Pino odwiedziło w lutym br. blisko 3,4 mln użytkowników (real users). Każdego tygodnia w serwisach Patrz.pl i PinoTV.pl emitowanych jest ponad 2 mln klipów.

Grupa Pino wprowadza nowe formaty reklamowe emitowane w kontekście treści wideo. Przykładem jest format o nazwie Onstream – nowy rodzaj reklam wyświetlanych bezpośrednio nad streamem wideo lub audio. Jak twierdzi wydawca, tego typu reklamę cechuje duża postrzegalność (a więc i wzrost świadomości promowanego produktu lub marki) oraz wysokie wskaźniki CTR.

– Produkt BB Video oferowany przez BB Elements zapewnia bardzo duże możliwości planowania i emisji kampanii wideo, gwarantując jednocześnie szeroki pomiar wskaźników. Dokładny pomiar emitowanych przez nas kampanii daje zarówno nam, jak i naszym klientom bezcenną wiedzę na temat realnej skuteczności reklamy wideo i powiązanych z nią formatów – twierdzi Michał Sadowski, dyrektor generalny Grupy Pino.

Firma BB Elements jest dostawcą rozwiązań adserwerowych pozwalających zarządzać kampaniami reklamowymi w internecie i szczegółowo je mierzyć. Firma z centralą w Czechach działa na sześciu rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. W Polsce jej produkt jest obecny od sześciu lat. W portfolio klientów BB Elements znajdują się m.in.: ARBOmedia, IDMnet, At Media, ClickAd, BizOn, CR Media, FilmWeb.pl, Wydawnictwo Jezierski.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,