Zagranica

AGENCJA BARTLE BOGLE HEGARTY WYGRAŁA BUDŻET DEZODORANTU LYNX

Budżet reklamowy nowego dezodorantu Lynx, marki należącej do koncernu Unilever, trafił do agencji Bartle Bogle Hegarty (BBH) z Londynu. Budżet...

Budżet reklamowy nowego dezodorantu Lynx, marki należącej do koncernu Unilever, trafił do agencji Bartle Bogle Hegarty (BBH) z Londynu. Budżet ten szacowany jest na 18,2 mln dol. Agencja BBH wygrała budżet dezodorantu Lynx w wyniku przetargu, w którym brała również udział agencja reklamowa Lowe Lintas & Partners Worldwide. Tym samym BBH obsługuje całą linię kosmetyków Lever Faberge Lynx (dezodorant, kosmetyki do pielęgnacji włosów oraz kosmetyki do golenia), której część zdobyła już w 1995 r. Kampanie telewizyjna, prasowa, interaktywna i public relations rozpoczną się w Europie i Ameryce Łacińskiej na początku 2002 r. W Europie marka Lynx była dotychczas znana jako Axe.