M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Agora inwestuje w biznesową sieć

| 30 kwietnia 2010, 06:00

Wydawca "Gazety Wyborczej" objął połowę udziałów w sieci reklamowej Business Ad Network należącej do Money.pl.

Agora SA została wspólnikiem Money.pl i objęła połowę udziałów w sieci reklamy internetowej Business Ad Network stworzonej przez ten portal. Kwota transakcji nie została ujawniona. Business Ad Network oferuje powierzchnie reklamowe w serwisach prezentujących jakościowe treści, w tym o tematyce ekonomicznej i biznesowej.

- Z naszej perspektywy pozyskanie Agory jako partnera w Business Ad Network wzmacnia pozycję rynkową spółki, bo sieć zyskuje zaangażowanie dwóch silnych grup internetowych, wykorzystując zasięgi obu oraz wiedzę i doświadczenie menedżerów reprezentujących obie firmy - skomentował transakcję Arkadiusz Osiak, prezes Money.pl.

Business Ad Network działa na rynku reklamy internetowej od III kwartału 2009 r. Sieć obejmuje powierzchnie reklamowe serwisów biznesowych Grupy Money.pl oraz serwisów Agory: Wyborcza.pl, Wyborcza.biz, Gospodarka.Gazeta.pl i Komunikaty.pl, które łącznie docierają miesięcznie do ponad 6 mln użytkowników (Megapanel PBI/Gemius, luty 2010 r.).

Prezesem Business Ad Network pozostaje Tomasz Pudlis.

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,