Przetargi

Tłok w telewizji zniechęcił Zieloną Budkę

Producent lodów zrezygnował z tegorocznej kampanii telewizyjnej swoich produktów. Tym samym zawiesił przetarg na agencję reklamową i dom mediowy.

Zielona Budka w tym roku nie zrealizuje swojej pierwszej telewizyjnej kampanii reklamowej. Jak tłumaczy Katarzyna Rylska, marketing manager w firmie, stacje telewizyjne w maju br. nie były w stanie zaproponować czasu reklamowego, który pozwoliłby racjonalnie wykorzystać budżet, termin czerwcowy zaś w przypadku lodów jest zbyt późny. Dlatego też marketer podjął decyzję o skupieniu się na działaniach trademarketingowych. Do koncepcji kampanii ma powrócić w przyszłym roku. Wtedy też powróci do rozmów z agencjami i domami mediowymi, z którymi ostatnio negocjował.

Przypomnijmy, że do finałowego etapu przetargu Zielonej Budki zakwalifikowały się dwie agencje i dwa domy mediowe. Marketer nie podaje ich nazw ani szczegółów konkursu. Dotychczas Zielona Budka nie współpracowała z żadną agencją lub domem mediowym.