Wydawnictwo medyczne Borgis rozpisało konkurs na firmę, która przejmie obsługę reklamową magazynów. Dotychczas firma sprzedawała reklamy we własnym zakresie. Jak tłumaczy Marcin Kapuściński, promotion manager w spółce, wydawca chce skupić się przede wszystkim na tworzeniu kontentu do swoich tytułów. Nowa firma ma pomóc w jak najszerszym wykorzystaniu specjalistycznej treści dostarczanej środowisku lekarskiemu. Konkurs ma charakter otwarty, oferty można zgłaszać do końca maja br.
Borgis specjalizuje się w pismach kierowanych do lekarzy: “Postępy Nauk Medycznych”, “Nowa Medycyna”, “Nowa Pediatria”, “Medycyna Rodzinna”, “Nowa Stomatologia” oraz “Postępy Fitoterapii”. Są to czasopisma ukazujące się w nakładzie ok. 5 tys. egz. Największe przychody generuje miesięcznik “Postępy Nauk Medycznych”, będący periodykiem ośrodka szkoleniowego dla polskich lekarzy (Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego). Czasopisma dystrybuowane są na specjalistycznych kursach, szkoleniach i konferencjach dla lekarzy oraz w prenumeracie.