Przetargi

Borgis szuka brokera

Wydawca specjalistycznych pism medycznych szuka brokera do obsługi reklamowej tytułów.

Wydawnictwo medyczne Borgis rozpisało konkurs na firmę, która przejmie obsługę reklamową magazynów. Dotychczas firma sprzedawała reklamy we własnym zakresie. Jak tłumaczy Marcin Kapuściński, promotion manager w spółce, wydawca chce skupić się przede wszystkim na tworzeniu kontentu do swoich tytułów. Nowa firma ma pomóc w jak najszerszym wykorzystaniu specjalistycznej treści dostarczanej środowisku lekarskiemu. Konkurs ma charakter otwarty, oferty można zgłaszać do końca maja br.

Borgis specjalizuje się w pismach kierowanych do lekarzy: “Postępy Nauk Medycznych”, “Nowa Medycyna”, “Nowa Pediatria”, “Medycyna Rodzinna”, “Nowa Stomatologia” oraz “Postępy Fitoterapii”. Są to czasopisma ukazujące się w nakładzie ok. 5 tys. egz. Największe przychody generuje miesięcznik “Postępy Nauk Medycznych”, będący periodykiem ośrodka szkoleniowego dla polskich lekarzy (Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego). Czasopisma dystrybuowane są na specjalistycznych kursach, szkoleniach i konferencjach dla lekarzy oraz w prenumeracie.