Nadwoje Babka to bohaterka nowej kampanii marki Samsung realizowanej przez agencję marketingu zintegrowanego Focus Media Group.
W ramach kampanii promowane są modele monitorów LCD z tunerem TV (monitor i telewizor w jednym). Podwójna funkcjonalność monitorów była inspiracją dla idei kreatywnej konkursu konsumenckiego organizowanego w serwisie internetowym www.nadwojebabka.samsung.pl, w którym nagrodą główną jest Smart Cabrio, albo i nie… Jak mówi znane powiedzenie: “na dwoje babka wróżyła”. Nagrodami drugiego stopnia są promowane monitory. Silnym wsparciem serwisu internetowego jest seria interaktywnych filmów wirusowych w YouTube wykorzystujących mechanizm adnotacji oraz działania w portalu Facebook, w których Nadwoje Babka wróży i śle swoje przesłania na każdy dzień wszystkim zainteresowanym.
Komunikacja obejmuje także tradycyjne nośniki internetowe oraz materiały promocyjne w punktach sprzedaży.
Konkurs trwa od 26 kwietnia do 24 maja.